2010 i en kort lista

Mitt 2010

Använder mig av samma mall som förra året när jag summerade året. Konstig lista.

Årets fynd: Alla nya kläder som inhandlats nu kring jul!
Årets mottagna present: RIS-KOKAREN såklart! Klockrent rakt igenom!
Årets olycka: OOOH! Det måste absolut vara när jag sprang in i väggen och fick en spricka i båtbenet. Gips i 6 veckor. Fyfan, haha!
Årets lycka: Sommaren som innehöll: Summerdrop, mitt och Inas dansläger i Småland och Kivik, värme och lycka.
Årets bästa: Balkong-häng på sommarnätterna.
Årets värsta: Att första terminen på sista skolåret hittills varit mer jobbigt än roligt.
Årets mest minnesvärda: Det finns två jag minns mycket väl. Först och främst är det klasskvällen i Furulund, mysigt som fan. Andra är kärlek.
Årets utanför-skola-projekt: UKM absolut och Spelman på taket.
Årets favorit: Det som inspirerat; summerdrop och workshop med Ben Wright bland annat. OCH SPOTIFY PREMIUM!
Årets blogg: www.danielsarah.blogg.se - min och Sarahs projektarbetesblogg. Kolla in den! RESA TILL GAMBIA!
Årets artist: K'NAAN
Årets låt: Enigma - Return to Innocence
Årets film: Inte sett något over the top jättebra i år måste jag säga.
Årets program: Haha, okej jag är beredd att folk skrattar nu med "Så mycket bättre" som är lite medelålders-tant-program var faktiskt enligt mig rätt bra.
Årets goda gärning: Att jag storrensat min garderob och skänkt kläderna till Rädda Barnen.
Årets korkade/dumma/idiot gärning: Sagt och gjort rätt mycket dumt i år faktiskt.
Årets utfärd: Besöket i Göteborg. Två eller tre år sedan jag var där senast. Knäppt.
Årets produktion: The Wiz med förra musikaltreorna tyckte jag var riktigt bra.
Årets bok: Illusionernas bok
Årets mat-ställe i Lund: Sköna Bönor!
Årets nyhetshändelse: Rätt mycket som hänt känns det som. Men en nyhetshändelse jag kommer ihåg väl är gruvarbetarna som stängdes in i Chile. Läskigt som fan.
Årets hurtiga: Att jag stannat i skolan till åtta på kvällen,  3/5 delar av hösten.
Årets konsert: Inte blivit några i år vad jag kan komma ihåg.
Årets bästa koreografi: Tiden läker inga sår, från koreografitävlingen. Tycker det är det i dansväg som jag gillat mest i år.
Nästa års förhoppning: Jag hoppas att jag kommer in och hamnar på en skola där jag trivs och att sista terminen på LDMG blir djävligt rolig och njutbar trots pressen i skolan.

Danneep.blogg.se's bästa under året
Bästa topic
: Röd dag + bull dag = REDBULL!
Bästa inlägg: http://danneep.blogg.se/2010/december/karla-karlen-stadar-och-skottar-o-ja.html#comment
Bästa (favorit) skrivna rad: Postkod tycks vara det nya svarta eftersom att man ser reklam för det överallt och så finns ju "Postkod-lotteriet" mm.
Bästa videoblogg: "Shake Shake"
Sämsta topic: Godnatter
Sämsta inlägg: Downs (november)
Sämst skrivna rad: "Dags av mig att gå till denne"
Sämsta videoblogg: Har bara ett videoblogginlägg detta året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0